Why so serious?+

2012-09-06 16:52:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 

shoo breeee, har just gjort klart en visuell kommuntikations uppgift som ska vara inne idag... puhh
ikväll blir det träning så ska röra på fläsket igen. Imorgon är det ingen vanlig dag i skolan utan en Friends dag, så vi ska leka och ha det skoj hela dagen!! untz untz precis sånt jag gillar. :D

förstår inte varför jag lägger ut de här bilderna men älskar att bjuda på mig själv så ;)
 


Rebecca, jag och Mathilda ;)
 
/M
förresten glöm inte att följa mig på Instagram! mimmiwahlberg  :)
 
 

Kommentarer

Sv: Tack så mycket :) och eran design är ju asfin! Har ni gjort den själva?? =)

2012-09-06 19:37:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu