What are you afraid of and what are you made of.

2012-09-26 23:43:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon, godnatt!

Ska sova strax, tusen grejer i skolan imorn! Prov på 116 sidor i matterboken kl 8, oförberedd engelska uppsats, svenska, biologi osv osv! Har lite skolångest, for the first time typ, nej men set kommer komma så mycket nu, otaggad. Hoho, hoppas ni haft en bra dag iaf! Själv har dagen varit ganska skön i skolan, dock en massa plugg men vi har det alltid kul på rasterna(och vissa lektioner;)

Imorn slutar jag 5 och börjar 8 som sagt, torsdagar är den längsta dagen i mitt schema, bajs! Sen efter har jag gitarr och sen ska jag träffa Sanna direkt och fika/äta ute, trevans!

Igår var jag också i skolan dårå, sen var jag ute en snabbis med några från min förra skola och sen gick jag och Astrid på en PW i djursholm och hon körde en liten guidning runt om där, kalas kalas.

HA DET BÄÄÄÄÄST!

XOXO
//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu