Känn ingen sorg för mig Göteborg.

2012-09-29 13:10:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjaba Tjena Hallå!
 
Igår vare forskarfredag så jag hade inga lektioner utan dagen spenderades på medborgarplatsen (y).
Det var mycket roligare & intressantare än vad jag hade förväntat mig haha, trodde att det bara skulle vara en massa forskare som skulle prata om kemikalier typ hahaha nej men det var en massa olika sorters forskare där, inom musik, cancer, bostäder, risker, hur människor beter sig och en massa olika greeeejor så det var kul :)
 
Vi slutade vid 2 och efter gick vi till donken och sen till BK och sen till gallerian där jag köpte smoothie med frozen youghurt (me gusta) för jag hade inte ätit nått någon annanstans :) 
 
Kom hem vid 5-6 och gick hem en snabbis och en gick jag ut med Lydi på en promix, standard (y)
 
Idag ska jag kanske till stan vid 2 med tjejerna men vet inte om jag hinner för jag måste plugga också, och ikväll ska jag träffa Sanna och Tora om jag hinner haha, får se hur det går med pluggandet, har inte börjat än (y).
 
Det är dagens planer, ska ni göra nått skoj denna lördag då? Jag har längtat till helgen läskigt mycket, har inte fått sova ut lite förens idag, fast jag vaknade av mig själv vid 9-10 hoho, men har typ sovit 4-5 timmar per natt denna vecka, mys!
 
Nej nu ska jag äta lunch och sen börja plugga, ha det bäst!
 
 Lite mobilpics
 
//R

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu