Ett ufo gör éntre.

2012-09-24 20:33:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja tjena!
 
Sorry för seg update men har varit sjuk hela helgen och bara degat med huvudvärk, mysigt!
Idag var jag hemma från skolan, for the first time ever typ, brukar alltid gå till skolan även om jag är supersjuk men sov typ inget inatt så skulle typ ramlat ner för alla trappor i skolan eller nått om jag gick dit haha plus att jag hade tandläkartid idag också, lagade en tand för första gången, hade NÄSTAN ett hål hahahah men tandläkaren sa att det var bäst att laga det nu innan det blev ett hål. HAHA Ja, ta fram era intresseblock och anteckna min tands livshistoria.
 
Iaf, I torsdags så var jag på insparksfesten, fekkeeee, nej men det var kalaaas! Det kom ett par stycken från min förra skola också (haha typ ni som läser) så det var skoooj! Innan insparken var jag och några i min klass i någon park med några andra klasser en snabbis, trevlans!
 
I fredags hade vi skola (synd om er som var på insparken och började tidigt;) Själv började jag 12.20 så det var chill, fast jag var trött ändå. Hade bara matte (har bara en lektion varannan fredag) så efter gick jag och några i klassen och åt, sen gjorde jag ett grupparbete i skolan fram tills klockan 5 och sen åkte jag hem :)
 
Började få ont i huvudet i fredags och det har typ inte gått över än, tror jag har feber (har inte tagit tempen ääään haha) men jag är förkyld också så det kan säkert va feber. Så i helgen har jag inte gjort något spännande, inget att skryta med om man säger så ;)
 
Eller jo en grej, har läst ut Ett Ufo Gör Entré (därav rubriken) REED IT! Det är uppföljaren till En Komikers Uppväxt, det är verkligen sjukt jävla bra! Tänkte lägga upp lite citat från boken senare (fotade två sidor) (a).
 
Hoppas ni haft en roligare helg än jag hoho, PUSS!
 
HAHAH En lagom ful bild från när vi precis kommit hem från london (på flygplatsen in Sweden dåråå)
 
//R
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu