Helgen

2012-09-23 17:59:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tja! sitter just nu med massa plugg... alltid lika roligt att göra det på en trist söndag. Söndagar är verkligen sittahemmaochgöraingentingellerplugga-dag för mig :P
I torsdags var det inspark som stod på schemat! grymt kult var det! vi missade bussen så var väll hemma runt tre... var inte speciellt pigg på fredag morgonen kan jag säga.. Alla fall, på kvällen kom tobi hit och vi tjockade i oss massa chips och cola. i går var jag på stan med mamma och fick med mig hem en odd molly blus som fan är förälskad i !! kan man verkligen vara kär i kläder? senare på kvällen traskade jag över till nora med lydi, katie och lena. Riktigt KUL ! På torsdag kör vi igång igen med barnvaktsjobb. Ser jag fram emot :))
 
hare !!
                                                     
                                                    - odd molly-
                                                   
                                                    måste skaffa! -hunkydory-
 
 
 
/m

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu