Runaway with my love.

2012-10-08 11:36:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon! Ska dra om en halvtimme och just nu sitter jag bara i köket och käkar lunch, älska sovmorgonar!

Slutar 20 över 4 idag, inte så jobbigt :)

Har typ inga prov denna vecka (tror jag hehe) så det är extremt chill! Höll på att storkna förra veckan, för mycket plugg är aldrig mysigt, iaf inte om det är så mycket så att man får ångest och typ inte pallar göra nått. Haha, har ni läsare mycket eller lite plugg?:)

Själv har jag som sagt oftast väldigt mycket men denna vecka tror jag bara att jag har en "exam" i engelska och förmodligen lite annat i anda ämnen men inget skriftlig prov om jag minns rätt!:)

HA EN GRYM DAG!
//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu