Inspark+

2012-09-20 18:03:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
hej hopp! hade en väldigt lugn dag. Började 12.10 och slutate 16.00, så det var rätt skönt att sova ut. Ikväll blir en fullsmockad kväll med masa aktiviteter hah :P ska ju gå på Norra reals inspar som börjar kl 22 och är väll hemma vid 02.30 ..(börjar 08.00 på fredag också.. jippi) Men innan dess hade jag tänkt att träna.. wheoou hur ska jag orka det egentligen... men det är bara att köra. Min träning håller på till halv nio som tur är så jag hinner precis :) om jag inte kommer på den här träningen kommer nog min tränare att mörda mig, så det är lika bra att gå dit!
 
har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig... men antagligen mina svarta fake "skinn" byxor från Gina tricot och något snyggt linne ;) slänger in lite bilder från dagen så hörs vi senare! 
 
                                   
 
   
 
 
 
                                                      
 
 
redo för träning!!
 
 
/M
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu