Gör er redo!

2012-10-04 23:18:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sorry för sämst uppdatering men det kommer videobloggar m.m inom kort, super bloggandet börjar redan imorgon! Så håll utkik! Det har blivit lite sämre uppdatering denna vecka för att jag har varit i skolan till 8 i princip alla dagar, och väl hemma har jag pluggat typ haha, myyyyyyyyyyyyys!
 
Idag är det kanelbullens dag så jag hoppas att ni tryckt i er mycket kanelbullar ;) Det var kanelbullsätartävling i skolan idag haha skit najs! Var dock inte med men lyckade fjäska till mig en bulle ändå haha, sen fanns det lite bullar här hemma också (y).
 
Ska sova strax, börjar 12.20 imorn, najsnajsnajs!
 
Mer bloggning imorn som sagt, ADIOS!
//R
 
Lite extermt tjusiga bilder från dagen ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu