I'm a wild one, running with wolves.

2012-10-06 23:10:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


TJA!

Sorry för ingen bloggning igår men appen ville inte samarbeta! Skrev typ tre inlägg men inget publicerades:/

Var iaf i stan efter skolan med några in My klass och sen åkte jag hem och sedan åkte jag till Tora och vi träffades först vid Ica vid Ekerö Centrum för att köpa det som behövdes ;) Vi tänkte baka en två lagers kladdkaka med ben and jerrys emellan och grädde på toppen, vilket vi också gjorde ;) Sen spelade vi tv-spel, pratade och chillade/spelade lite med Toras broshor:)

Idag gick vi upp tidigt och gick på en morgon promenad och sen åt vi frukost och sen solade och spelade lite cod och sen åkte vi till Solna C och var där väldigt länge och körde på en "Crazy Saturday" Alltså en gör weird-ass saker lördag;) Vi var lite allmänt awesome och sen gick vi typ in i alla affärer och jag fick med lite grejer hem!

Väl hemma har jag inte gjort så jätte mycket, välbehövd vila typ:)

HA DET BÄST!

//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu