All these things that I've done.

2012-09-18 08:12:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon världen!

Den här dagen kan inte bli annat än bäst, för idag släpptes The Killers sitt nya album "Battle Born" <3 Har längtat så länge hoho! För er som inte vet så har jag lyssnat på the killers sen de släppte deras första album 2004. Låten Mr. Brightside som finns på det albumet har varit min favoritlåt sen jag gick i 2:an och jag lyssnar fortfarande på den haha. Asså jag älskar dem mer än någon annan artist och jag är ju lite musik beroende så musik is very important för mig ;)

Så vad väntar ni på, in och lyssna på världens bästa band!

//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu