Do you wanna fall in with me? You'll forget to say no.

2012-10-07 22:27:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja tjena!
 
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, träffade Frida vid ett och gick på en promenad och fotade lite :)
Sen har jag typ bara tittat på lite avsnitt från olika tv-program jag missat under veckan. Sen tvättade jag håret osv och så har jag tittat på säsongspremiären av Solsidan, så sjukt underbart, följt av partiledardebatt. Väldigt intressant! Hoho.
 
Har ni gjort nått kul denna söndag? Söndags ångest kanske? Grymt väder idag btw, sommar och sol, nästan ;)
 
Ha det bäst!
 
Börjar förövrigt 12.15 imorn så kan nog slänga iväg ett inlägg innan jag drar hemmifrån!
 
PUSS!
 
//R
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu