weekend+

2012-09-09 19:06:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..






har helt glömt bort att blogga under helgen!! får ta och skriva lite kort. I fredags efter skolan gick jag och fikade med några polare och hade det riktigt najs. Sen åkte jag till Tobi och sov över där. Igår bar det av till Orkidé där Bettan hade sin lilla födelsedagsmiddag! ja vi var väll ungefär 13 personer så det gjorde alltihop mycket roligare. det var riktigt trevligt alla fall, och bettan jag hoppas du fick en lyckad födeslsedag! :)
 


 


gaaaah dödar för den här maten!!!
 
 

körde på något enkelt bara- svarta jeans- beige blus- svart skinnjacka- boots
 
känner att jag har ätit mycket den här helgen... gah och vi min tränare vill att vi ska ut och jocka 1 mil i veckan plus styrketräning så jag får nog köra i gång med det ett tag nu!
 
/M

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu