Vill inte längta mer, kan inte längta mer. Du känner samma som mig.

2012-09-03 19:57:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Halloj! Hade inte heller någon skola idag(Y) wäho! Fick reda på det precis innan jag skulle gå så det var ju chill :) Men åkte till stan iaf vid 12 och mötte upp Tora, Astrid, Emma, Filip och Philip och vi gick runt lite och sen gick vi till Kungshallen och skulle ta ett bord men så var det ingen som var hungrig haha så vi gick och fikade istället (makes sense?) på American Cookies i Gallerian för de har ju världens godaste saker där haha, Heaven. Sen gick vi till kungsträdgården och var där lite och efter gick vi till skolan för Philip, Astrid och Tora hade sina introduktionssamtal idag (Jag har på torsdag) och så skulle jag låna en bok(Y) Vi träffade några andra från klassen i skolan och så var vi där en stund och sen åkte jag till Mörby för att leta efter ett par hörlurar :) Och nu sitter jag här och gör lite matte, trevlans! Åh vad härligt väder det var idag förresten :D, sooool, Me gusta!

Ha det kalas!

//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu