träning+

2012-09-12 15:33:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..








 
har fått lite tränings mani nu på sistone. Måste röra på mig!! inte för att jag är överdrivet överviktig utan jag vill bara känna mig mer tränad. Äter då inget socker på vardagarna (det vill säga kakor, godis, glas mm), men på fredag och lördag får jag unna mig lite ;) har kört såhär nu i drygt en vecka ungefär och det känns skit bra!
hittade lite extra motivation på weheartit också.
 
             
 


                                           

 
            

                                                           kör ingenting på lördag, lite vila! kom igen?
 
                                      

 
 
                                
yeah babee! ja nu får vi se hur detta kommer att gå.. tror ni jag klarar det? så kanske man ser ett litet resultat om en månad.
 
hare! /M
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu