We'll all just runaway.

2012-09-11 18:56:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjaba tjena hallå!
 
Åkte på en liten friluftslivsutflykt igår med klassen, så det var som en klassresa fast att vi hade biologi och idrott där haha. Vi åkte ut till någon Ö igår vid 9 på morgonen och kom fram vid 10 och gick en bit för att komma dit vi skulle :) Vi började med No-delen (Det var som en advancerad version av naturskolan för er som vet vad naturskolan är). Så vi tog prover och arbetade inom olika projekt och det var faktiskt ganska kul (Y) Vi fick åka bot, ro båt, ha på oss sånna där byxor som har inbyggda stövlar (glömt bort vad de heter haha, de är iaf grymt snygga;), bild nedan). Sen så satte vi upp tälten vid 5 nångång och sen grillade vi och åt go' mat :D Me gusta! Sen berättade tände vi en brasa och hade en liten campfire och sjöng lite, pratade, berättade gåtor osv :) Mysmys :)
 
Sen idag vaknade vi vid 7-8 och packade ihop och åt frukost och sen tog vi ned tälten och skyndade för att hinna med en buss som gick 10 så vi var framme i Slussen vid 11 och då åkte jag hem och lämnade min packning som förövrigt var väldans tung. Sen duschade jag en snabbis och åt lunch och sen bar jag mig iväg mot skolan igen för att ha lektioner, NO MERCY på gymnasiet när det gäller lite ledigt hahah. Eller jo förra veckan var vi lediga hela tiden kändes det som men nu idag var det lite hårdare tag haha :) Men det var sköööjjj!
 
Sen påväg hem träffade jag Lydi och Rebecca som satt vid grillen utanför Ica så jag satte mig med dom en stund och pratade lite och sen kom Mimmi och sen rullade jag hemmåt och nu sitter jag här! Har precis kollat på de två senaste avsnitten av Svenska Hollywood Fruar, haha asså jag älskar det programmet, fast Anna Anka borde va med, hon gjorde liksom första säsongen :'D
 
Här kommer de mobilbilder jag tog, tog inte allt för många, men här har ni :)
 
Allt hänger på skorna ;) Ett par gula stövlar och man är redå för livets problemos liksom :D
SEXYNESS OVERLOAD HAHAH, Så sjukt heta brallor! Rätt storlek och allt :'D
 
Om nån undrar hur man tar reda på syrehalten i vatten så I GOT IT COVERED GUYS, här nedan (Y)
 
 
Pastasallads crewet gör sin grej (Y)
Vi bidrog med pastasallad till mer halva klassen (Y) (I hinken;) Emma ville inte vara med på bilder framifrån som ni kanske ser ;)
Det gröna med vitt tak i bakgrunden är los tältos för er som inte insåg det :)
Me guuuuuuuusta♥
Campfireeeee
Snygga tjejer!
Soy un firre (''Jag är en fisk'' för er som inte förstod min multikulterella mening)
Rebell
 Hello bra skärpa på de kommande bilderna ;) Coola jävlar!
 Lite coolt folk vid campfiren!
 
Hello you!
 Tog denna vid frukosten imorse, mecke feeen water jag saja daj :D Vilken fager utsikt mitt herrskap, eller?
//R

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu