Oh cold hearted child tell me where it all falls.

2012-09-02 00:00:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Godkväll!
Åkte till stan vid 3 och träffade Maria vid Åhlens och sen gick vi och fikade på Espresso House och sen gick vi på en promenad inne i stan :) Vi gick förbi våra skolor också för de ligger ganska nära varandra så vi tänkte att vi kunde köra en liten guidning för varandra, visa vart vi ska tillbringa de kommande 3 åren liksom, inte för att vi gick in i skolorna men ändå haha. Påväg till stan träffade jag två tjejer från min förra skola också (Soli och Linda) så pratade lite med dom, trevlans! 
Vi hade några gäster över på middag så har varit med dom typ hela kvällen :)
 
Imorn vet jag inte vad jag ska göra, har inte planerat så långt ;) Men det är söndag så lite plugg blir det väll! Godnatt folket!
//R
 

Kommentarer

aw tack :'3 <3.

2012-09-02 10:38:37
Daydreaming.se - Idaho's nya blogg http://Daydreaming.se

Sv: Oj vad kul! Grattis i förskott :)

2012-09-02 15:30:04

Lät ju hur mys som helst!

puss

2012-09-02 15:44:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu