NEW+

2012-09-15 17:41:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





VILA




SALT
 
tjolahopp! det blev lite shopping idag på morgonen. Behövde en ny stickad tröja eftersom alla mina är noppiga.. hatar när sådant händer. Den svarta koftan däremot blev jag verkligen försälskad i!! snart kommer tobias och hans familj över hit på middag så måste fixa lite grejer tills dess.
 
 
i fredags blev det lite fika paus. Varmchoklad är en kär favorit! :)
 
juste jag var ju barnvakt åt två små tjejer i torsdags. det gick hur bra som helst! så casha in lite där ;) så vi får se om det blir någora fler gånger vilket jag hoppas!!
 
 
/M
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu