Lever du idag, levde du igår?

2012-09-04 19:38:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhejhej! Wazzuuuup?!Hade skola 9-3 idag, men det var chill:) Gjorde inget jobbigt på nån lektion (Y) Vi pratade mest om måndagen(den 10 sep) som kommer nu för då ska vi tälta på Värmdö och göra lite grejer där, lite fältövningar osv:) Kommer bli skitkul!

Åkte hem med Nora, Mimmi och Lena efter och sen jag kom hem har jag typ rensar i min garderob, jag har insett att jag har överdrivet mycket kläder som jag inte använder haha. Men helt seriöst, har as mycket grejer som jag inte använt en enda gång ens. Well well:) Imorn börjar jag tio(Y) weho! Men jag slutar ganska sent tror jag:/ Men jag överlever ;) På fredag är det lekdag i skolan, awesome! Och på torsdag är det bara lektioner fram till lunch, Me gusta! Hihi

Slänger in ett Hej till Nora som sa att hon läser också!<3

Tänkte följa Mimmi och skriva lite "bekännelser" senare, så håll utkik!

KRAM:D
//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu