Keep your head up, keep your heart strong.

2012-09-05 18:01:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjatjatja!

Kom hem för en halvtimme sen typ, lång skoldag, fast den kändes inte så lång (Y) Hade en lång lunchrast så efter att vi ätit gick vi till en park som låg höst upp på en kulle så det blev lite bergsklättring;) Sen gick vi och köpte glass osv på donken och sen rullade vi tillbaks till skolan :) Hade bara biologi och spanska idag (fast hade två biologi lektioner) men det har varit en ganska chill dag(Y) Måste sätta mig med matte boken strax och räkna lite(lite=myyycket). Imorn är det en ganska chill dag för jag har bara lektioner fram till lunch och sen har jag introduktionssamtal vid 2 och sen slutar jag(Y) kalaaaas!

Ha det bäst!

Tänkte skriva lite bekännelser som Mimmi gjorde ikväll btw så kom tillbaks!;)
//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu