I got soul but I'm not a soldier.

2012-09-06 22:50:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är snäll, oftast för snäll.
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
Jag älskar att göra andra glada (Y)
Kebab faller mig inte i smaken haha.
Jag är facebook beroende haha, fast att facebook är skittråkigt nuförtiden.
Jag älskar att vara ute, är ute typ hela tiden (Y)
Jag är väldigt social :D
Jag kan inte leva utan musik♥
Jag dömmer aldrig folk direkt, ger alla en chans, vilket det känns som att inte är många som gör nu för tiden.
Jag är lite hipster och känner mig yngre än vad jag är, hahah ålderskris? ;) Nej men 15 är inte ju inte gammalt direkt.
Jag har alltid haft lätt för mig i skolan.
Jag har gått på gitarr sen jag gick i 1:an och går fortfarande, gick på tennis från att jag var 7 till att jag var 15 också, kommer inte spela denna termin pga plugg och min hals.
Jag är en riktig spelnörd, fast jag är PRO ;) 
 
Det var väll lite ospännande bekännelser eller vad säger ni ;)
Det kommer en ny videoblogg snart också så håll utkik!
//R
 
 
 

Kommentarer

Fina bilder :)

2012-09-08 11:22:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu