Happy Birthday

2012-09-09 22:53:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhejhejhejhej! Har inte Bloggat nått i helgen, såååårry! Men igår fyllde jag ju år så jag var med lite amigos! Först var jag hemma till 3 sen åkte jag och träffade Oliver och Tobias:) Sen på kvällen åkte jag till Orkidé (restaurangen) och åt med tjejerna :) Vi var där till typ halv 11 sen drog vi till Cafe 60 och sen rullade jag mig hemmåt! Hade det super kul så tack ni som kom<3

Idag har jag typ bara pluggat lite, tvättat håret och lite sånt:) Ska ju tälta med klassen imorn och vi måste ha med oss värsta utrustningen så det ser ut som att vi ska va borta flera dagar om man kollar på vår packning haha.

Berättar lite mer om helgen när jag kmr hem på tisdag, först har vi skola direkt när vi kmr hem från ön -.- haha let me be ledig...

Ska läsa lite ur uppföljaren till värdens bästa bok nu, guess vilken ;) "Ett ufo gör entré" heter iaf boken och den är uppföljaren till "En komikers uppväxt" som vi läste i skolan (i nian) som jag tycker är en gryyyymt bra bok! Ni som följt bloggen ett tag har säkert märkt att jag gillar den;)

AJA, XOXO kanske bloggar innan jag går imorn :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu