A little bit of love

2012-09-17 23:19:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God kväll!
 
Kom hem för nån timma sen :) Har varit på en liten återträff på min förra skola, eller ja, min förra SO-lärare bjöd över oss fd. nior på lite fika och så fick vi bilder från 7:an-9:an haha, älskar att kolla igenom gamla bilder! Kul att se hur alla och man själv har förändrats! :) Det var iaf super trevligt att träffa lite folk igen och vara tillbaks i ens gamla skola :') Och ja, lite gratis fika har ju aldrig skadat ;)
 
Gick iaf till skolan (min förra skola) vid 18:30 och var där lite mindre än tre timmar och sen gick jag hem och pluggade lite och läste lite ur Ett Ufo Gör Entré, som jag strax ska fortsätta läsa ur (Y) Skitbra bok!
 
Innan dess var jag i skolan tills halv 5 ungefär och idag var en lite  halvjobbig skoldag av någon anledning haha, asså inte jobbigt på ett dåligt sätt, eller det där lät konstigt men det jag försöker få fram är att det var jobbigt på ett för mycket att göra sätt, fick typ skolångest haha, och vi fick inte speciellt mycket grejer, men vi fick en massa planeringar och datum och grejer inför prov, and god, det är typ tusen prov, inlämmningar, redovisningar osv som kommer, MYS.
 
Tror att jag bara hade en allmänt seg dag, det är måndag, började strax efter tolv så vi hade ingen lunchrast (man ska äta hemma, vilket jag gjorde typ halv 11 så var hungriiiig) och så var det så mycket att planera haha. Nej men sov inte så mycket heller och jag kände bara att jag hellre ville ha sommarlov en dag som denna.
 
Men what to do liksom, längtar lite smått till matten imorn, är jag störd? Hahah nej men nu ska jag sova innan jag börjar längta till fysiken eller nått annat man inte borde längta till klockan 11 på kvällen en måndag. 
Det har förövrigt varit en bra dag idag (Y), adiooos!
 
HA DET SUPER MEGA BÄST :D
//R
 
Några bilder som vi fick idag (vi fick de på usb)
På balen  ♥
7:an Hahah, Hittar ni mig och Mimmi på bilden? ;) Okej man ser tydligt att det är vi men ändå :)
London i år♥
Mimmi i 7:an ;) Älskar bilden, ser ni coolingen i bakgrunden till vänster btw? ;)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu