You'll start to wonder why you're here and not there

2012-05-11 20:06:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja tjena!
Idag har jag inte gjort mycket, skola 8-2, sen var jag ute med Sanna till 5 typ och sen gick jag hem och nu sitter jag här och gör ingenting, egentligen borde jag plugga, hehe. Stannade liksom hemma ikväll för att jag har massa saker att göra men har inte börjat med nått än (Y) Så det kan bliiii.
Ska se till så att Mimmi skriver nått snart också ;)
Men har iaf inget spännande att säga, tänkte bara uppdatera lite! Snart så kommer vi ju komma igång med bloggen och uppdatera en massa, vänta och se ;)
Lite bilder jag hittade på datan från förra veckan (tror jag) dagen efter valborg iaf. Vi sov i en lokal vi hyrt och sen på morgonen lagade vi frukost där, myspys. LATERS!'
//Rebecca

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu