We are young

2012-05-29 23:18:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hellu! Sorry för seg update igen! Men har haft mycket att stå i som man brukar säga ;)
Men iaf TJOOOSAN
Idag så började dagen med att jag tappade min lur i marken på väg till skolan och så sprack hela skärmen, whooops, men sitter ju och bloggar på den nu så den funkar ju och så men glaset måste bytas snaaaabbt' hahaha det är helt sprucket, men aja så kan det gå om man är lika smidig som jag ;) Ska lämna in den imorn och byta glas, det går på typ en timme ryktas det om ;) Julia ska också fixa sitt glas på sin mobil så vi samåket wöho.
Sen efter skolan åkte jag direkt och seglade med några från skolan och några från bagis :) Det var fett mysigt men lite kallt också då jag bara hade shorts på mig (Y) men hade långbyxor och jacka och hela kittet i väskan så jag hade iaf kunnat byta om ifall jag hade velat ;) Vi drog ut med båten 4 och höll på i 5 timmar och jag kom hem för lite mindre än en timme sen :)

Imorn är det onsdag, veckans jobbigaste dag enligt mig höhö, bara jag som tycker att onsdagar är mycket värre än måndagar? Aja, Laters!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu