This summer we're ignoring our heads and following our hearts

2012-05-17 20:56:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjoooosan! Rebecca här :D
Idag har jag inte gjort mycket! Chillat hemma bara och haft det allmänt awesome :)
Det är mindre än en månad kvar av skolan, betygen sätts om typ 2-3 veckor och livet känns ganska chill ändå, london på söndag som sagt också (Y) Den här sommaren kommer bli fett med gryyyyymmm!
Hello summer 2012, äre bara jag som btw inte kör på någon ''Beach 2012'' eller vad man säger haha, ni vet, komma i form till sommarn? ÄH SKA MAN LEVA GOTT SKA MAN ÄTA GOTT SOM MAN SÄGER, tjockis 4 life ;)
Nej men den här sommarn kommer bli grym iaf, dock är det sista sommarn innan gymnasiet! Läskigt.
Sen är det klassresa i början av juni till någon mysig Ö och det ska bli trevlans! Aja, tror jag stannar inne ikväll, men vi får se :) Är sugen på att gå ut och ta en promenix vettni :) Men vi hörs!

Tog lite sommriga bilder nyss med min kamera, på sista bilden ser ni ju mitt jätte vackra resultat av mina nymålade naglar hahahaha, målar aldrig naglarna så jag skyller på det ;) LATERS!
Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu