Mimmi & Rebecca

2012-05-09 22:32:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hello mannar! Mimmi heter jag och tänkte berätta lite om mig själv här i bloggen som jag har tillsammans med min fina kamrat Rebecca (Bettan) ;) jo det är såhär, för snart sexton år sedan föddes jag och har haft ett jävla bra liv hittils måste jag ju säga, och bättre ska det bli ;). Jag är en rätt så sprallig person med jävligt torr humor... hehe som inte alltid uppskattas av mina vänner och pojkvän. Känner mig som värsta tönten nu att skirva om sig själv men det ska nog gå bra.. jag fortsätter då. Jag går i nian och ska snart börja på gymnasiettttt woohooo !!! länkar som ffaan. Blir troligen Norra Real som mitt förstaval men har inte bestämt mig än.
Jag spelar volleyboll och har gjort det i snart 5 år, och jaa de som säger att volleyboll är fjolligt (volleyboll tjejer har snyggast azz, just so you know) kan bara dra härifrån för ni har säkert inte ens spelat det så HA ...:P
ja sen är jag väl som vilken tonårstjej som helst, bor i Stockholm och lever loppan om jag säger så :) jag och min polare kommer uppdatera så mycket vi hinner, man har ju ett liv också... :P
hoppas ni tycker om oss och bloggen och kommentera gärna !!

Tjenare tjenare! Rebecca heter jag.
Jag har precis startat den här bloggen men min käre amiga Mimmi, och vi två är nog de mest störda som finns hahah, eller nej, vi är speciella ;) UNIKA mähäh. Jag själv har bloggat sedan 2008 och har blivit en blogg-adict typ haha men nu könde jag för att dra med Mimmi in i det hela!
Lite om mig då, Jag heter som sagt Rebecca, kallas Becka, Rerre och en massa andra smeknamn. Just nu går jag i nian (35 dagar till sen är det sommarlov! :D) och är femton höstar ;) Har nog som Mimmi sa den torraste humorn, fast egentligen har vi så jävla underbar humor. Hahah vet inte vad jag ska skriva om mig själv, det känns som att jag skriver nån kontakt annons till nån dejting sida typ, HELLO MATCHMAKING.SE.
Nej men jag venne vad jag ska skriva, ni lär väll få reda på mycket mer om mig och Mimmi om ni följer bloggen :) Annars har jag inte så mycket att säga, Jag är awesome, ni är awesome, fett med awesome.
Kan tillägga att jag på fritiden typ bara är med mina vänner, pluggar, spelar gitarr, shoppar, luffar haha, ja allt.
Är en riktig gamer också, PRO GAMER, och en liten fritidsfotograf, fotar allt mellan himmel och jord.
PUSS OCH KRAM
// Mimmi & Rebecca

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu