Låtsas som det regnar

2012-05-15 22:03:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 

Sorry för seg bloggning! Men har väntat på att Mimmi ska blogga så att det blir lite varannat inlägg om ni förstår hur jag tänker ;) Men Mimmi är så extremt seg på att blogga så jag bloggar nu istället ;)
Idag har jag varit i skolan 9-3. Vi hade matte nationella idag, den svåraste delen whoooop! Men det gick braaa, sen hade vi inga lektioner förens klockan 2 och Då vare bara två från min klass som skulle hålla föredrag så set var chill! Hade mitt föredrag igår, det gick tydligen väldans bra såg jag när jag gick in på schoolsoft (Y) Mimmi hade också igår btw, så nu är vi två helt klara med grundskolans svenska eftersom att hålla föredrag är det sista man ska göra (Y) najs bror najs!
Sen efter skolan så åkte jag, Siri, Ida & Naomi Lydia till Ikea för vi skulle fixa lite grejer till balen:) Vi var där fett länge! Kom hem typ 8 så var där typ 5 timmar Hahah men vi åt där och så :) trevlans vare iaf haha :D
Adios
Mobilbilder från dagen :)

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu