Kärlek vid sista ögonkastet

2012-05-20 12:25:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjosan hoppsan
Blir ett litet snabbinlägg nu, ska packa klart och så snart:)
Igår var jag iaf på qlan på kvällen och såg matchen och kollade på Noras fotoutställning (Y)
CHELSEA VANN JU, som ni kanske såg i mitt förra inlägg eller någonannanstans, eller om ni helt enkelt kollade på matchen lär ni ju ha sett vilka som vann. Men iaf, BÄST BÄST BÄST :DDDD
Europmästare♥ Men Bayern München var också skitbra så det var lite synd om dom.
Iaf, igår innan jag gick till q-lan vid 2 typ så åkte jag, Sanna och Tobias till donken i solna, den nära karolinska, för att hitta mcwraps. Det är nämligen så att om man har mcdonalds appen på sin mobil så kan man få en gratis McWrap om man hittar den på en karta och sen går tillbaks med den till donken, asså det ligger inte en riktig mcwrap ute (obviously) men när man kmr tillräckligt nära till den på kartan så står det på ens mobil att man kan ''ta upp den'' och så får man gå med den tillbaks till donken, det tog iaf 2 timmar för oss ahahhahaha. Dom låg typ på järnvägen och jag vet inte vad, vi fick typ gå runt hela solna, riktiga krigare hahah. Vi kunde ju bara ha köpt dom liksom, men det var fett kul, typ som en skattjakt (Y)
Måste återgå till packningen nu, laters! :D
//R

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu