Home sweet home!

2012-05-26 15:38:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


helloo mannar!!
har inte haft tid att blogga och så för jag kom hem från London i onsdags och bla bla bla..
Men vi hade det super kul där i alla fall, ville inte ens åka hem. Kommer nog åka dit i sommar igen med min pappa, han blev lite avundsjuk att jag skulle dit så då ville han också ta en tripp dit.. ;)
Hotellet vi bode på (eller om man ens kan kalla det för ett hotell..) ja det var inte så mycket att hänga i julgranen.... ett jävla rått hål måste jag säga. Hål i väggen, nedbajsad toalettborste, skotthål i fönstret, aa behöver jag berätta mer? HAHA men vi hade det jävligt kul där ändå.
shoppade inte så jätte mycket där, men kan lägga upp senare vad jag handlade.
Tog ett gäng turist bilder som man måste göra liksom, på Big Ben, London Eye mm.
på flyget till London! med världens bästa flygbolag Ryanair. ;)
den mysiga trappan ned till våran "lyx suit" i källaren, downstairs.. downstairs...downstairs...
Jag och Bettan med hattarna på plats som Joey!!!! :D (bara så ni vet så kallar jag henne Bettan i stället för Rebecca för jag tycker hon ser ut som en liten Bettan, så söt :D)
M&M butiken!!!
De klassiska telefonkioskarna! alla vi 5 tjejer pressade oss in i en sådan... det funkade
Bara så ni vet har jag bytt namn till Bibi ..... -.-
Le meee
London eye micket feen deen ögee
tog ett gäng bilder till men orkar fan inte lägga upp dem :P
bettan kommer säkert med värsta bombningen så var lugna
/M

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu