Thats enough for now

2012-06-02 10:31:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon godmooooorgoon!

Den här veckan har varit lite stressig, prov och inlämningar och kela kalaset.
Har tre prov kvar nästa vecka, mysigt! Och vi ska på klassresa också i tre dar(Y) kommer bli najs, men har ett prov samma dag som vi kmr hem :/ anyways så ska vi till någon ö som bara ligger nån timme bort :) Blir nog mysigt!

Igår var jag hemma efterskolan och sen på kvällen åkte jag till en kompis och vi var där och chillade och sen gick vi till en pizzeria och käkade (Y)

Idag ska jag plugga är planen, får se om jag hinner med lite annat också, Vill ta en sväng till stan men inte om vädret förblir desamma. Varför fan regnar det nu, det är andra juni, sommarlov om mindre än två veckor? I WANT SOL

Aja pooss poss(läses med rysk dialekt);)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu