Somliga ljus brinner aldrig ut.

2012-06-27 00:40:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
TJA MANNAR!
 
Idag har jag varit med mina bro's Tobias och Oliver och vi har varit allmänt tjocka och bakat pannkakor hos Tobias och så gick vi och köpte kakor och nutella och massa annat smaaaaask(Y) me gusta. Hahah vet ni hur hjärn vi är, vi gick till en affär bara för att köpa ägg (till pannkakssmeten) och när vi kommer hem så kom vi på att vi glömt köpa ägg :') vi hade typ köpt allt i butiken förutom just ägg, retards :'D Så Tobias vår slav fick cykla till affären och köpa ägg medans jag och Oliver satt hos honom och åt kakor :) Yes thats my life storyyyy , haha nej men sen var vi där ett tag, vi tog en buss lite innan 11 för jag ska upp tidigt, ska till Nyköping imorn :D
 
Men ska träffa Katie utanför mitt hus 8 :o mother of god, dags att sova snart då om jag ska orka med dagen! 
 
Kjamis kjamis!
 
 
//R
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu