Kärlek vid sista ögonkastet

2012-06-24 15:39:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja käre medmänniskor! Whats up denna söndags förmiddag i Juni? Själv så sitter jag och gör absolut ingenting, eller jo, nånting gör jag väll, sitter och ''datar'' (mitt superfina verb för att helt enkelt vara inne på datan och no-lifea)
och pratar med syrran :) Ikväll kommer Mimmi hem från Sundsvall så då kan ni äntligen förvänta er lite bloggning från hennes sida ;) Senare idag får vi väll se vad jag hittar på, det är ju inte så mysigt väder ute så jag känner mig inte så super taggad på att gå ut. Kanske gå på bio igen? hahah.
 
JUSTE BIO, Mhihi, filmen igår, LOL som den hette, var asbraaaaaaaaaaa (Y) Rekomenderas! En läskigt snygg kille  var en av huvudrollerna, ME GUSTA. Vet inte vad han heter irl dock, så ni får googla det, som jag gjorde igår men har glömt hans namn hehe. HAN ÄR SNYGG IAF SÅ SE FILMEN :) Det är en typisk tonårsfilm btw, men det var lite en feel-good film också (Y)
 
Puss på er!
 
 
// R

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu