Jag har glömt dig en vacker dag

2012-06-10 11:06:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon! Är ganska trött, Gick och la mig vid halv 4 och vaknade för nån timma sen. Igår var jag fett stressad på morgonen för min balklänning har inte kommit och jag beställde den från Nelly typ 20 maj och det står att de ska komma inom 3-6 dagar -.- Men jag har mailat dem lite fram och tillbaks och de sa att den var skickad blablabla men sen i fredags mailade den och skrev att den Inge var skickad och att den kanske inte ens kommer, hahaha epic fail, skit bajsig hemsida! Så jag åkte iaf för att hitta en ny klänning :) började med att jag åkte till Kista med Maria och jag hittade faktiskt en klänning på Salt där, men sen åkte jag till stan med Julia och hittade mycket finare klänningar där, så köpte en klänning i stan och sen åkte vi tillbaks till Kista för att lämna den första jag köpte :) Nu måste jag bara köpa skor, Hello stress:D aja, sen på kvällen igår skypade jag typ hela kvällen/natten och så pratade jag i "vanlig" telefon i några timmar :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu