Fullt upp

2012-06-04 22:22:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh längtar tills på fredag, då har jag inte ett enda prov kvar, fatta va najs! Har mycket att göra ny iaf så överlämnar bloggningen till min käre kompanjon Mimmi, om hon nu lever, hon är ju inte heller den bäste på att uppdatera;)

Ska på klassresa imorn också, är aldrig otaggad till läger, heter typ läger i mellannamn ;) Nej men nu är jag iaf otaggad för första gången, det är nog för att jag är så stressad bara, har ett prov och en uppspelning direkt när vi kommer tillbaks från lägret på torsdag så kmr inte hinna plugga nått till de och de känns ju lite sådäääär!

Aja, tagga till fredag och skit i alla dagar emellan haha(Y) puss på er!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu