Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

2012-06-20 11:39:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjosan hoppsan!
Vaknade nyss och sitter och är allmänt sjuk, pollenallergisk dårå, när jag vaknade var mina ögon lite svullna och är helt snuvig, myyyysigt va? Nej men jag skulle egentligen åka till Vaxholm idag med Mia, Katie och Lydia, kanske nån mer, men jag pallar inte nu, asså fuuuuck pollenallergi.
Igår var jag iaf först med Sanna och Andrés och vi åkta till arlanda (Randomness) och åt på max (Y) hahaha riktiga tjockisar. Sen så åkte jag och träffade Katie och Lydia vid ulriksdalsstation och vi satt inne på hemköp där för att ladda lydis mobil ett tag fast sen fick vi inte sitta där längre och då åkte vi till sollentuna c och kollade runt lite och satt ute i värmen :) Sen på kvällen så träffade vi Jesper, Albin och Sanna och då så var vi med dom ett tag :)
Idag skulle jag som sagt till Vaxholm men kommer inte åka dit nu hehe, men får se vad jag hittar på, nån c00ling får väll komma till mig om jag inte pallar gå ut :)
PUSS

Tjosan hoppsan!

Vaknade nyss och sitter och är allmänt sjuk, pollenallergisk dårå, när jag vaknade var mina ögon lite svullna och är helt snuvig, myyyysigt va? Nej men jag skulle egentligen åka till Vaxholm idag med Mia, Katie och Lydia, kanske nån mer, men jag pallar inte nu, asså fuuuuck pollenallergi.

Igår var jag iaf först med Sanna och Andrés och vi åkta till arlanda (Randomness) och åt på max (Y) hahaha riktiga tjockisar. Andrés fyllde år btw, så grattis i efterskott ;) Sen så åkte jag och träffade Katie och Lydia vid ulriksdalsstation och vi satt inne på hemköp där för att ladda lydis mobil ett tag fast sen fick vi inte sitta där längre och då åkte vi till sollentuna c och kollade runt lite och satt ute i värmen :) Sen på kvällen så träffade vi Jesper, Albin och Sanna och då så var vi med dom ett tag :)

Idag skulle jag som sagt till Vaxholm men kommer inte åka dit nu hehe, men får se vad jag hittar på, nån c00ling får väll komma till mig om jag inte pallar gå ut :)

PUSS

//R

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu