++

2012-06-01 23:35:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


helloo!!
har inte bloggat så mycket den här veckan.. har inte haft så mycket tid om jag säger så :) men det ska förbättras!
har inte gjort så mycket idag, kände bara att jag ville vara hemma så jag och pappa såg Alien. Den var väl rätt bra, fast Star Wars är bättre. Är nämligen ett stooort fan av star wars, även bettan :) vi är liksom the skywalkers.
Ja vi är töntar.. haha
tänkte slänga in några bilder från veckan, bilder är ju det bästa med bloggar eller?
igår var man ju på Timbuktu på grönan... Han var skit grym men tjejerna i publiken. Ååh har nog aldrig stämplat så många tjejer på en timme :P I början stod vi långt fram men i slutet av konserten hade vi blivit utknuffade så vi hamnade längst bak...
juste fan, i morgon ska jag och mitt lag dela ut vatten på Stockholm marathon. Kommer ju bli stört kul att stå där och dela ut vatten till löparna när det ändå kommer regna... meningslöst..
då kan de ju lika gärna springa med öppen käft?
jag och min goa vän lydi för ett antal dagar sen
världens finaste blondies!
jag och mig själv.. den hemska sanningen
slänger upp en rätt så gammal bild på mig och Bettan från nyår ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu