When you're happy like a fool, let it take you over.

2012-07-02 01:04:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God kväll små svampbobar!
 
Sorry för seg uppdatering och det beror som sagt till stor del pga av att vi inte kan mobilblogga, you know ungdomar nu för tiden, alltid med mobilen till hands ;) Men om blogg.se fixar appen snart så vore det kalaskul! :D
 
Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jag har varit med kompisar varje dag typ, chillat, promenerat (typ runt brunnsviken två gånger hoho) och ja, haft picnik och lite dittan och dattan!
 
Idag har jag varit med Siri, vi möttes utanför mig och sen gick vi på en lång promenad och sen fikade vi på Espersso House :) Me gusta! Vi hade det iaf väldans skoj och mys!
 
Idag vare ju EM , le final, så Facebook förvandlades som vanligt till en fotbollskanal, man behöver ju inte äns titta på matchen för att veta hur det står osv hahah, men jag ska inte säga nått, jag brukar ju också lägga upp lite trevliga statusar lite här och var när Chelsea spelar ;) Men anyways, tittade nån av er på matchen? :) 
 
Vi fick förövrigt reda på om man kom in på det gymnasium man ville osv i förrigår, trevlans! Jag visste iof om jag skulle komma in eller inte så jag var väll inte så speciellt stressad eller nått innan :) Chillpill!
Mimmi kom också in, vi ska gå i samma skola tre år till, så än slipper vi inte varandra! Men vi ska inte gå samma program dock. Ska bli spännande med ny skola osv, men lite gymnasietankar/stress inlägg kommer att dyka upp här på bloggen i sinom tid :)
 
Imorn ska jag träffa Mimmi och vi tänkte bada om vädret tillåter, sen på kvällen ska jag träffa Sanna är planen!
 
Ha det bääääzt/gött/schööönt (cooltjej.se)
 
 
//R
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu