We got a little world of our own.

2012-07-13 01:06:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


TJAAAAA!
 
Vill börja med att säga förlåt för att det inte blev någon bloggning från skärgården! Men jag har försökt mobilblogga men appfanskapet vill inte publicera mina inlägg hahaha, har dampat på den, blod, svett och tårar säger jag bara! ;)
 
Men jag har ju iaf varit på en ö i stockholms skärgård sen i måndags dårå :D Det var ashärligt! Åkte dit med Julia och sen träffade vi Sofia där (hon hyr stuga där) och så har vi käkat en massa glass och annan god mat (Y) Me guuusta! Och så har vi solat och badat och haft det allmänt awesome och super trevlans! Vädret där har varit kanon (jämfört med här i Stockholm) (Y) Vi har iaf tjockat oss och vi fick vårt tjockis-certifikat en dag haha kolla vi skulle till hamnen och köpa glass i en kiosk och så kommer nån som jobbar i kiosken åkandes på en fyrhjuling på vägen där vi gick och stannade just vid oss trots att det gick massa andra där också och ba ''Ni ska till kiosken va?'' Vi ba ''Ja...?'' han ba ''Jag har stängt i en timme men kom tillbaks sen blablalbla'' men det var fett epic att han visste att vi skulle dit, hahah såklart han visste att tjockisarna skulle köpa lite glass!  Ni kanske inte fattar ett skit men det var kul iaf!
De här dagarna var de första dagarna som det verkligen kändes som att det var sommarlov på! Härligt härligt!
Kom hem idag vid 3-4 och har inte gjort nått speciellt idag, bara chillat hemma och tagit ett bad och tittat på lite serier, skönt att vila lite:D
 
Lite bildbomb med bilder från de senaste dagarna!
 
Julia påväg till nynäshamn :)
Donken mat (Y)Resans första glass ;) DE HADE FUCKING DELICATOBOLLSGLASS, HALLÅÅÅ, ME GUSTA!Beasåååås<3 ;)Grillkväääll, mysmys.TjaVid hamnen (Y)Vid hamnen (Y)JuliaaaaaTja retards :DFör er som bryr er så är jag typ ginger på sommarn, haha nej men guldbrunt/ginger iaf     Fett snyyyygga glajor!Gofika!Vi har typ flyttat ihop med kortleken hahah Sofias stilige lillebror en kväll när vi klädde ut honom lite smått för att en kille inte skulle känna igen honom hahahah, allas blickar drogs till oss, men de e standard ;)Kladdkakaaa<3Bröd med korv! Korv med bröd annars? Eller vad säger ni?Glass fekkeJooooliaVi hittade en liten mini beach aka thailand ;) som var väldigt exklusiv eftersom att det alltid bara var vi som var där (Y)Fjortispowah.True datWhoop Whoop, jag och Sofia vid en strand nån kvällspromenix.Jag och sofia imorse<3
                            ..........................EGO PICS PÅ DASS GER VI TUMMEN UPP FÖR!                                 ´´´´´´´´´´´´´´Sista glassen på ön</3 hahahah tjockisar helt ledsna, vilket förklarar Julias min på nästa bild
 
//R
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu