Let's run away.

2012-07-24 00:07:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja! Sitter och nördar tv programmet Degrassi, såg ett avsnitt på MTV idag och fick en kändis crush på en av skådespelarna så sen dess har jag bara tittat på en massa avsnitt idag, me gusta ;) Hur mår ni då? Själv mår jag väll fina fisken, fast det hade kunnat vara bättre. Anyways så ska jag återgå till min nyfunna make, slänger upp mån bild på honom en vacker dag!;) Och svar på frågestunden kommer snart så håll utkik! Adioooos amigos:D


Kommentarer
Eleonora Adriana ♥ http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fin :)

2012-07-24 18:12:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu