länge sen va?

2012-07-03 00:17:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej hopp! det var ett tag sen, har inte känt att mitt liv har varit intressant att skriva och berätta om.. som tur har bettan här varit en trogen bloggare och hållit den vid liv :)
Känner att mitt liv börjar bli lite intressantare nu faktiskt ;) ska nämligen till Espana där min pojkvän och hans familj är. Ska dit på lördag!! Jag är så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen !! :P ska åka dit ensam så det är lite pirrigt :S någon som har flugit ensam någon gång som kan ge mig några tips ?

tänkte slänga upp några bilder på tiden som gått ;)
 
 
me and the gang at prom!! från vänster: Katie, Nora, Rebecca, Lydi, Bettan, jag och Lena :) 
 
 
så hääääääär glad var jag ! 
 
 
 
jag körde då på converse... orkade inte gå i klackar. 

1. jag kan verkligen inte gå i klackar
2. skulle bryta alla mina ben 
3. converse är myycket bekvämare
 
rekommenderar converse starkt. Alla sjönk ner med sina klackar i gräset och fastnade men inte jag! 
 
 
me and ma maaan ! man ba älskar coca cola skalet 
 
 
 
<3 
 
 
 
 
 
 
 
le class 
 
 
midsommar... finns inget finare ställe än Spikarna i Sundsvall 
 
 
midsommar frääääsh ;) 
 
 
känner att jag behöver röra på min chips, beasås fyllda mage... 
 
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu