I got soul but I'm not a soldier.

2012-07-19 14:03:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Länk till frågestunden som avslutas på söndag!
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL FRÅGESTUNDEN

Tjenare nötter!
 •
Gick upp för en timme sen typ(Y). Har ingen aning om vad jag ska göra idag, får se vad jag hittar på!
Igår var jag iaf med Mimmi, hon kom hit vid 1-2 och så gick vi ut på en promenad vid brunnsviken och sen gick vi och köpte glass på statiol (spännande att veta va?) sen gick vi hem till mig och chillade på min balkong sen gick vi ut igen vid 6 typ och gick till ulriksdal och pratade om allt mellan himmel och jord sen gick vi hem och jag tittade på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars, rekomenderas starkt, en av de bästa serierna helt klart!
 •
Oliver, Tobbe och Sanna ringde mig precis på skype och sa att vi ska till Tobbe så där har jag väll dagens planer!
POOOSS POSSSS , Lite random pics från balen, diggar min arm på bilderna, den lever sitt egna liv.
 
 // R
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu