I can be your hero

2012-07-21 03:01:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjenare Tjenare! Ska sova strax, är inte så trött dock men känner att jag måste börja lägga mig tidigare än vad jag brukar för annars sover jag bort hela dan, nån som känner igen sig?;) Åh Gud nu lät jag som en sån där jobbig Fb bild "Gilla om du känner igen dig/LIKE IN 3 seconds if...". Jag är lite rebellisk och gillar inte de där;) Idag har jag iaf tagit det riktigt chill(Y) solat lite, sovit (y), tittat på lite tv-serier osv:D Igår var jag som sagt hos Tobbe och sen direkt när jag kom hem lite innan 10 gick jag och träffade Lydi ute och vi gick på en kvällspromenix vid vattnet :D Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se va jag hittar på!:) GOOOODNAAAAATT :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu