Du måste tro motivet, har aldrig matchat ramen.

2012-07-18 02:32:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjosan! Vaknade vid 12 idag (i måndags) och åt frukost sen somnade jag igen (Y) haha och vaknade vid 2. Sen satt jag och pratade med Sanna, Oliver och Tobias på Skype ett bra tag och vid halv 7 gick jag ut för att träffa Sanna :) Vi gick på en promenad i Solna/Sundbyberg och sen träffade vi Albin och Tobbe och vi gick runt ute i solen som äntligen tittade fram efter att det hade regnat hela dagen. Lite senare kom Jesper och sen Andres och vi hade det allmänt chill:) Ska sova nu, somnar när som helst ska ni veta!:) . Och för er som inte fattade ett skit av för inlägget så kan jag berätta att det var en sida ur boken "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell som jag tycker är prima!:D Kjamis


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu