5 timmar kvar!

2012-07-06 23:46:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


wiii om bara några timmar så ska jag börja röra mig mot arlanda! är hyyper taggad, men har inte riktigt fattat att jag ska åka :P kommer att flyga ensam också för fösta gången.. pirrigt men spännande. I Spanien kommer jag då bli hämtad av Tobias och hans familj så det känns bra alla fall :) har saknat honom så otrooooligt mycket...
kommer nog inte kunna blogga där ifrån, om inte blogg appen börjar fungera igen. Annars blir det mycket bilder sen när jag kommer hem om en vecka :)
 
vad jag gör just nu kanske ni undrar? ligger i sängen och ska sätta på lite Vänner! Kan inte sova.. är för glad :D och som de flesta vet är jag ett stoooooort Vänner fäään ;) love it!
 
ni får önska mig lycka till så jag inte hoppar på fel plan... Jag lovar att någonting kommer gå snett så att jag åker till Kina istället.
 
/M
 
 
känner mig lite såhär just nu :P
 
 
 
my love !
 
kommer såklart sakna alla mina fina <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu