Youth is like diamonds in the sun, and diamonds are forever.

2012-08-21 08:30:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon godmorgon! Ska börja röra mig uppåt strax, börjar 11.10 idag, väldigt chill! Men igår slutade jag halv 5 , Mother of god, och det är inte ens min senaste dag på veckan. Aja, idag slutar jag strax innan 3 och Lena, Nora & Mimmi slutar 3 så jag får lite company hem(y). Första riktiga skoldagen(Igår) gick bara bra! Diggar min nya skola!
Mimmi började 8 idag som ni kanske läste i hennes inlägg så hon sitter väll i skolan och har lektion/leker, ingen som vet ;) KRAM PÅ EEEER:D

//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu