World of our own.

2012-08-26 19:57:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Bonjouuur/Salut!

Igår var jag med tjejerna och såg cockpit som Mimmi skrev i inlägget nedan, jag tyckte filmen var grymt bra! Mycket skrattandes! :D Sen efter köpte vi mat på en grill och sen drog vi till Lydi och var där till 12 nån gång, sen åkte jag och Katie till henne och satt uppe och pratade ett tag och var allmänt retarded och sen somnade vi (Näääheee) ;) Idag har jag inte gjort mycket! Kom hem vid 10-11 och gjorde lite läxor och tvättade håret osv :) Börjar halv 12 imorn, woho(Y)

Adios bloggläseros
//R


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu