When you're happy like a fool, let it take you over.

2012-08-28 18:58:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


TJAAAA!
Har försökt mobilblogga men mobilappen vill inte sammarbeta, en sån dag bara ;) Nej men ibland funkar appen och ibland inte hoho. Började iaf 8 imorse så gick hemifrån vid halv 8, lite innan till och med, haha mitt nya jag är alltid i tid ;) Nej men åker typ alltid 1 timme innan vi börjar och det tar bara 5 min med tuben att komma till skolan men sen måste jag gå från tunnelbanan så det tar nog cirka 15-20 min dörr till dörr. 
 
Hade en väldans najs skoldag, standard (Y) Överlever fortfarande naturlinjen, finner det desutom roligt, dafuq liksom. Men just nu sitter jag och skriver på en historia grej, ska svara på lite frågor gällande källkritik om andra världskriget, OM NI UNDRAR LIKSOM ;) Sen när jag är klar med det ska jag ta itu med lite andra läxor om det faller mig i smaken, dvs om jag pallar hoho.
 
Ha en amaziiiing kväll!
Och ett STORT grattis till vår allas älskade lilla Mia! Grattis igen Hajmat!(hennes nickname)
 
//R
HAHAHAHAHAH asså dessa bilder :'D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu