Ska du med och flyga med mig?

2012-08-31 21:54:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjena tjena tjena tjena!
 
Whats up?!
 
Började 10.10 idag wäho, träffade Tove lite innan och så samåkte vi till skolan :) Hade biologi-lab dårå, vi kollade på bakterier, alger, smådjur osv från sjön i mikroskåp (Y) I nåns prov var det typ en insekt som födde eller nått, det såg ut som när alierna kommer ut ur människorna i alien filmerna ifall någon av er har sett de? ;)
 
Sen vare iaf lunch och sen matte och sen slutade viii (Y) Så när vi slutat gick jag och några från klassen till cafe 60 och fikade och var lite allmänt weird, trevlans! :D När jag kom hem satte jag mig och kollade på lite tv-serier som jag missat under veckan (y), älskar MTV's program Awkward, rekomenderas! Efter det så gick jag förbi Lena en sväng och nu sitter jag här och datar :) Hade tänkt att hitta på nått mer ikväll men har huvudverk och vädret är bajs så känner att jag kanske stannar hemma. 
 
Som ni kanske ser så är det ny design också, orkade inte med den förra, så ful haha.
PUSS :D
 
//R
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu