Och ingenting är som det varit förr, tillsamans är vi utanför.

2012-08-19 22:25:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


TJAAAAA!
Hur mår folket? Själv mår jag ganska kalas(bra)! Förlåt för att jag inte uppdaterat men har knappt varit hemma hoho. Har börjat på gymnasiet wöho! De två första dagarna har varit väldans bra! Bara en massa lekar och sånt för att man ska lära känna varandra lite bättre och rundturer på skolan osv :) Skolan vi går på nu är typ 100 gånger så stor som vår gamla lilla skola haha, nu har jag 10 parallellklasser (alla ettor dårå) och innan hade jag en paralellklass med 15 pers hahahha, lite förändring;) Men skolan är naaaajs (Y)
Imorn börjar jag 11.20 woho, sovmorgon, men Mimmi, Lena och Nora börjar 10 i 12 så får åka lite forever alone till skolan, inte många andra på Norra som bor i vår lilla by ;) 
Men har som sagt varit i skolan i torsdags & i fredags och sen på kvällen på fredagen så var jag hos Lena med tjejerna och åt, pratade och hade det allmänt awesome och vi sov där och kom hem vid 1 igår sen vid 7 gick jag på en 4 timmars promenad på Lydi (Y) Vi gick lååångt! 
Idag har jag inte gjort mycket! Bara varit hemma och tvättat håret och lite sånt, bara tagit det chill :) Var skit trött hehe, Men imorn är det skola som gäller, har bara tre lektioner men slutar ändå halv 5, onajs!
Får väll ta och vänja mig nudå, slutar sent flera dagar. Meeeeen på fredagar har jag bara 2 lektioner :'D Historia och Engelska wähooo, alla andra dagar har jag matte och no:ämnen, mysigt! På tisdagar har jag bara Biologi matte och Kemi under hela dagen :o Trevlans!
KRAM
'
 
//R
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu