Nu kan du få mig så lätt.

2012-08-24 16:22:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola hola! Whats up? Själv försöker jag få designen på plats! Började 10 idag, chill chill, och sen slutade jag vid lunch woho(Y) Kom hem vid 1-2 och ska strax ut med Lydi:) Igår var jag i skolan 8-14 och sen var jag i stan med Emma och Tora från min klass och vi fikade och gick till några affärer och hade det allmänt najs:) Har gått en helt vecka med lektioner på Norra nu, and I lööööve it! Härligt härligt!

Ska börja röra mig utåt strax! KRAM

//R

Jag och gårdagens födelsedagsbarn collage jag la upp på detas fb sidor, var lite mainstream ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu